Nasz sklep używa plików cookie's zapisywanych w pamięci Twojej przeglądarki. Jest to niezbędne do prawidłowej realizacji zamówień!
Szczegółowe informacje na temat gromadzenia danych osobowych znajdziesz na TEJ STRONIE

Termin wysyłki

Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.


Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych, tzn. jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki, to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w następny poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w tygodniu nie było dni wolnych od pracy.


Termin wysyłki może ulec wydłużeniu jeśli:


  1. Zamówienie zostało złożone w dzień roboczy po godzinie 12:30 (czas wysyłki może ulec wydłużeniu o dodatkowy dzień roboczy).
  2. Wybrana została płatność przelewem (czas wysyłki liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie firmy).
  3. Zamówienie zawiera produkty z terminem realizacji dłuższym niż jeden dzień roboczy (przesyłka nadana jest dopiero po skompletowaniu całego zamówienia).


Dla produktów oznaczonych "na zamówienie", termin wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a następnie kontaktujemy się z klientem informując, kiedy produkt może być dostarczony.


Przesyłki dostarczają:


  • firma kurierska DHL,
  • Poczta Polska.


Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firmy kurierskiej DHL jest to zwykle 1 dzień roboczy. Dla Poczty Polskiej to 1-2 dni roboczych.


Zamówiony towar, można także odebrać w siedzibie naszej firmy w Bielsku-Białej przy ul. Szarotki 34.


W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.