Wyciąg z regulaminu sklepu internetowego LAUFERS.pl
REKLAMACJA PRODUKTU
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem
Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia)
są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w
szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Szarotki 34, 43-303 Bielsko-Biała,
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@laufers.pl.
- za pomocą formularza zwrotu produktów.
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową
Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy
Sprzedaży;
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i
przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w
zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na
skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu
reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak
ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że
Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do
reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z
rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient
zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt
Sprzedawcy na adres ul. Szarotki 34, 43-303 Bielsko-Biała. Jeżeli jednak
ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania
dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie
utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim
uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się
znajduje.
- Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. VII podpunktu 6
Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się
Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. VII podpunktu 5
Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy
demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po
dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w
art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
Formularz odstąpienia od umowy w formacie PDF.