0
Twój koszyk
  • Brak produktów

Kupowanie w sklepie LAUFERs.pl składa się z 3 kroków, a mianowicie:


  1. KROK. Wybór produktów


    1. Produkty dostępne w sklepie internetowym podzielone są na kategorie (np. Przemysł spożywczy) oraz podkategorie (np. preparaty alkaliczne pianowe). Wszystkie kategorie i podkategorie znajdziesz w katalogu w lewej kolumnie.

    2. Szukając konkretnej grupy produktów lub producenta możesz skorzystać z wyszukiwarki, która znajduje się z lewej strony katalogu, tuż pod kategoriami producentów.

    3. Po wybraniu grupy produktowej pojawia się lista produktów, zawierająca podstawowe informacje o każdym z nich.

    4. Z listy produktów możesz przejść do konkretnego produktu:

      • klikając nazwę produktu,

      • klikając jego zdjęcie.

    5. Jeżeli szukasz konkretnego produktu i znasz jego nazwę, symbol lub numer katalogowy, wpisz je w pole "Szukaj produktu" znajdujące się w lewej kolumnie, a następnie naciśnij przycisk "Szukaj produktu". Pojawi się lista produktów zawierająca ciąg znaków wpisanych przez Ciebie.

  2. KROK. Złożenie zamówienia


    1. Jeżeli podjąłeś decyzję o zamówieniu danego produktu, naciśnij przycisk "Do koszyka", a w tym momencie Twój produkt znajdzie się w koszyku.

    2. Po kliknięciu na przycisk "Koszyk" znajdujący się w górnym prawym rogu zobaczysz listę produktów, które do niego dołożyłeś, kwotę do zapłaty za nie oraz wartość całego zamówienia. W tym momencie możesz również wykorzystać kod rabatowy, bon rabatowy oraz oszacować koszty transportu.

    3. Jeżeli skompletowałeś koszyk, wykonaj następujące czynności:

      • Zaloguj się (gdy robisz zakupy po raz kolejny), stwórz lub wykonaj zakupy bez rejestracji,

      • Podaj dane płatnika,

      • Podaj adres dostawy (jeśli jest inny niż dane płatnika),

      • Wybierz sposób dostawy zamówionych produktów,

      • Wybierz sposób płatności,

      • Sprawdź podsumowanie Zamówienia czy wszystkie dane są prawidłowe. Następnie zatwierdź zamówienie klikając na przycisk "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty".

    4. Twoje Zamówienie otrzyma numer i zostanie przesłane do sklepu internetowego Laufers.pl, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.

    5. Jeżeli jest to zamówienie realizowane za pomocą przedpłaty, to realizacja zamówienia jest dokonywana dopiero po wpłynięciu należności na nasze konto.

    6. Jeżeli w trakcie obsługi zamówienia nastąpi potrzeba kontaktu telefonicznego (np. w celu ustalenia terminu dostawy), a naszemu pracownikowi nie uda się skontaktować z Tobą w ciągu 7 kolejnych dni roboczych, złożone zamówienie zostanie wstrzymane w realizacji lub anulowane.


  3. KROK. Odbiór zamówionych produktów i zapłata


    1. Zamówione produkty zostaną dostarczone w miejsce przez Ciebie wskazane najszybciej jak to jest możliwe.

    2. Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić zawartość w obecności kuriera i ewentualnie spisać z nim protokół reklamacyjny (Protokół posiada kurier).